Vraag & Antwoord

Ik heb een bestelling geplaatst en de betaling is mislukt, wat nu?

1. Wij sturen u een e-mail met onze betaalgegevens.
2. U kunt het totaalbedrag overmaken met vermelding van het bestelnummer op rekeningnummer:
   NL42RABO 0113917457 tnv Profmarkt.nl

Hoe plaats ik bestellingen in meerdere webwinkels van Profmarkt.nl zonder dubbele verzendkosten?
 
Bij de eerste bestelling kiest u de door u gewenste verzendmethode 1 t/m 6. Bij deze bestelling worden dan de juiste verzendkosten berekend. Bij de bestelling(en) op de volgende website(s) kiest u bij verzendmethode voor optie 9. Meerdere bestellingen samen verzenden. Bij deze bestelling(en) worden dan geen verzendkosten berekend. De bestellingen worden daarna door ons samengevoegd tot één order en u betaalt slechts één maal verzendkosten.

Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven en mijn pakket is niet afleverbaar, wat nu?

Bij opgave van een verkeerd afleveradres gaat uw pakket retour naar Profmarkt.nl
U heeft dan 2 opties:

1. U kunt uw bestelling op afspraak afhalen in ons magazijn te Kelpen.
2. Op uw verzoek kunnen wij uw pakket opnieuw verzenden, de extra verzendkosten worden door ons vooraf opnieuw in rekening gebracht.

Wordt bij de knoppen of grepen bevestigingsmateriaal geleverd?

Nee, alle grepen en knoppen worden geleverd zonder schroeven. Deze dient u dus apart te bestellen.

Is een intracommunautaire levering mogelijk?

Ja, dat is mogelijk voor bedrijven buiten Nederland (enkel binnen de EU)
1. Kies voor betaalmethode: C. Proforma Factuur per email, ik betaal vooraf
2. Vul in het veld opmerkingen uw geldig BTW nummer in
3. Wij sturen u een Proforma Factuur per e-mail die vrij gesteld is van BTW
4. Deze dient u dan vooraf te betalen

Ontvang ik een btw-factuur van mijn bestelling?

Van uw bestelling ontvangt u altijd een btw-factuur voor uw administratie. Deze wordt per e-mail verstuurd. Heeft u deze niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Nee, het is niet nodig om een account aan te maken.

Mijn pakket is vermist, wat nu?

Een verzonden pakket blijft voor risico van Profmarkt.nl tot op het moment van in ontvangst name door de klant. Indien het pakket niet binnen 4 werkdagen na verzending bezorgd is, adviseren wij u contact op te nemen met Profmarkt.nl. Wij nemen dan contact op met onze vervoerder.
Bij een door ons als vermist getypeerd pakket zullen wij de standaardprocedure vermiste pakketten starten.

- Procedure:
Wij zullen de vermissing van het pakket melden bij de vervoerder in kwestie. Deze zal onderzoek instellen, dit kan tot +/-5 werkdagen in beslag nemen. Indien hierdoor de overeengekomen levertijd niet wordt gehaald en u uw bestelling wilt annuleren is dit uiteraard mogelijk.
Afhankelijk van de uitkomst van het onderzoek van de vervoerder zijn er vervolgacties mogelijk:

1. Pakket is teruggevonden:
Het pakket zal opnieuw naar het afleveringsadres verzonden worden. Indien het pakket niet langer gewenst is, zal, na het pakket retour te hebben ontvangen in het magazijn, het volledige orderbedrag gerestitueerd worden.

2. Pakket is definitief vermist:
Er zal een nieuw pakket samengesteld worden en deze zal naar de klant worden verzonden, indien gewenst is restitutie van het orderbedrag mogelijk.

3. Pakket is volgens vervoeder afgeleverd:
Indien de vervoerder het bewijs heeft geleverd dat het pakket is afgeleverd ontslaat dit Profmarkt.nl van elke vervolgactie.

Wat moet u doen als u een klacht wilt indienen?

Stel uw klacht zo duidelijk mogelijk op schrift en stuur dit naar info@profmarkt.nl of per post naar: Profmarkt.nl - Jasmijnstraat 26 - 6011RP - ELL. Na uiterlijk twee weken ontvangt u bericht en wordt u op de hoogte gesteld van de verdere procedure.
Wij zijn aangesloten bij MKBOK en wijzen u op diens onafhankelijke geschillencommissie, mochten we er samen niet uit komen. Uiteraard doen we ons best om het zover niet te laten komen

Hoe werkt de retourprocedure?

Artikelen retourneren
Bent u niet tevreden over het bestelde artikel, dan kunt u het retourneren binnen de zichttermijn van 14 dagen mits het artikel compleet is en in de orginele verpakking zit. Tenzij anders is afgesproken. Artikelen kunnen niet meer retour als de zichttermijn verstreken is. Producten die op uw verzoek zijn aangepast of maatwerk in welke vorm dan ook kunnen niet retour. Als wij op uw verzoek speciale artikelen gaan bestellen kunnen deze niet retour of geruild.

Retouraanvraag
U dient uw retour vooraf per e-mail aan te melden via info@profmarkt.nl. Vermeld in deze e-mail uw klantnummer en pakbonnummer/factuurnummer en geef duidelijk aan welke artikelen u retour wilt sturen. U ontvangt dan van ons een bevestiging en het retouradres.

Retourzending
Bij uw retourzending dient u een kopie van de pakbon/factuur mee te sturen. U kunt uw retour verzenden met een vervoerder van uw keuze. De retourkosten zijn voor eigen rekening en worden door ons niet vergoed. Stuurt u de hele bestelling terug dan vergoeden wij het betaalde bedrag. Stuurt u een gedeelte van uw bestelling terug dan vergoeden wij alleen de terug gestuurde artikelen

Verwerken van retouren
Het verwerken van retouren neemt na ontvangst van de goederen uiterlijk 14 dagen in beslag. Het bedrag wordt altijd op hetzelfde rekeningnummer, waarmee ook de betaling is gedaan, teruggestort.

Waar vind ik de algemene leveringsvoorwaarden?

Deze kunt u vinden in het topmenu bij downloads.

Waar vind ik een herroepingsformulier?

Deze kunt u vinden in het topmenu bij downloads.

Disclaimer

Typefouten en prijswijzigingen voorbehouden. Hoewel bij de samenstelling van de inhoud van deze website de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt betracht, bestaat de mogelijkheid dat bepaalde informatie na verloop van tijd verouderd of niet meer correct is. Profmarkt.nl accepteert geen enkele aansprakelijkheid voor de informatie dan wel voor actie die u wel of niet neemt op basis van deze informatie. Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met ons of ons een e-mail bericht zenden. Profmarkt.nl is niet aansprakelijk voor de gevolgen van activiteiten die worden ondernomen op basis van deze website.


Profmarkt.nl
Jasmijnstraat 26
6011RP ELL
Tel: 0495 55 17 66